Tråkigt!

hej!
det blev ändå inget shoppingcenter idag, ganska tråkigt då, men får väl se om jag åker dit en annan gång i veckan.
Nu så sitter jag och nördar musik, tänker och är ändå lite glad MEN en sak som gör mig lite sur
och det är att skolan börjar om ungefärg 2½ veckor! och jag hatar det!
vill ha sommarlov hela året runt , för det är verkligen så skönt för man slipper tänka
på prov,IG, flaska vänner som man bara har och när man behöver dom så hittar man dom inte,
alla lärare som tjatar och tjatar. BLÄÄ vill verkligen inte början 8an!!
men man får leva med det,men  äsch nu ska vi alla va glad :D








ps. snart så kanske det kommer en hissar/dissar lista så håll ut kikt så ses vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0