ny header på gång ?

hej bloggen, jag vet att jag inte har bloggat på en vecka eller nåt?
men det är inte så lätt att blogga när man inte har lust,orkar,mår inte så bra och jag hade
verkligen inte lust för tyckte bloggen var ganska dryg så jag blogga inte och
så hade jag faktiskt inte tid föratt såfort jag logga in på datorn blev det mycke grejer att
kolla så jag glömde bort bloggen och så har jag vart borta två dagar typ, en dag i karlstad
med pappa och så shoppade jag inför skolan och det blev såklart höst kläder
och idag så har jag varit i shoppingcentre och shoppa också :)
älskar verkligen att shoppa så jag är jätte nöjd med allt jag köpte , så blider och sånt kommer kanske
imorgon men annars kommer det en liten lista ^^


shopping listan!
skinnjacka 499 kr från hm
två linnen en från cbus för 99 och en från hm för 60 kr
svart tröja hm för 150kr tror ja ;O
skjorta 200kr från hm
armband 40 kr från hm
bronz puder 60kr från hm
puder borste 40kr från hm
tights 99kr från hm
3 treggings 900 kr från cubus
ett par svarta byxor 199 kr från hm
en topp 70/80 kr från hm
nagellack 20kr från hm
det va typ allt, om jag inte har glömt nåt då...


men en sak innan jag ska gå, och det är att jag kanske gör en ny header är lite smått trött
på den orange jag har nu -.-



Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv. Älskar det rosa linnet :)

2010-08-21 @ 21:53:58
URL: http://vitabandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0