inte haft datorn på två dagar.

heej:)
jag har tyvär inte haft datorn på två dagar, för pappa jobba med den och så där , så Ah jag hade
inte tid ;O
men nu är jag tillbacks ;D
hihih, jaaa vad ska man skriva mer?
äh vi kör på vad jag gjorde idag oså
idag:
så vakna jag vid 14:00 sen duscha jag sen kolla på tv efter så hjälpte jag med mat ,sen åt vi såklart xD
sen satt jag och nörda tvn till jennie ringde så gick vi upp till centrum och köpa dricka oså nu sitter jag här och bloggar:)
ska blogga mer snart efter där här( ska blogga om musik sidan oså lite kläder och sånt)
men ah vi sees snart<3




ps. jag skriver mycke **oså , och ah*  men jag kan inte hjälpa xD
oså= och så där  och ah= typ jaa
hahah till er som undra vad det betyder elr nåt sånt :D


//Nour


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0