1 augusti:)

Haajsan..
Som ni vet så har jag börjat blogga igen ,sen igår såå jag tänkte skriva ett ganska lång
inlägg om igår o idag sen kommer det väl nån mer inlägg om en kulig hemsida :)
så ni får vänta tills nästa inlägg kommer, jag lovar att nåra av er kommer garanterat att använda
den hemsidan för den är verkligen jätte bra( den har med musik att göra)
men vi  går tillbaks till igår:)
igår så hade jag inte tid för och skriva ett godnatt inlägg för att jag skulle gå och
spela xbox med syskon HAHAH det var verkligen jätte kul spec och spela FIFA 2010 xD
man blir så inne i spelet så man skriker och hoppar runt
( det gjorde jag tuuuuusen gånger, bara för jag har inget liv) hihih.
sen efter xbox blev det en 3 timmars film, den håll på till 3 sen så somna jag....
och idag vakan jag 15:20 ? elr nåt sånt hihih, så hade vi tydligen bösk av nån kompis till pappa
så jag kunde inte sitta vid datorn och blogga ;P
men nu sitter jag och bloggar,pratar med natahlie på skype och ska berätta en History för henne xD



det va allt//Nour

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0